Welcome to the story of us Like My Blog ? Follow me│FollowDashboard
the story of us

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, 29 December 2011

My aunty Wedding at IOI MALL puchong

this is my uncle <3
niy lah aunty kite yg kahwin tu <3  cantik kan diee . sukee tgk mukee die . hee !

Tuesday, 20 December 2011

Cinta Dan Benci > Geisha

bagaimana cara membuatmu bahagia
nyaris ku menyerah jalani semua
tlah berbagai kata ku ungkap percuma
agar kau percaya cintaku berharga
tak kuat ku menahanmu, mempertahankan cintaku
namun kau begitu saja, tak pernah merindu
sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
membenci dirimu, sesungguhnya aku tak mampu
sulit untuk ku bisa, sangat sulit ku tak bisa
memisahkan segala cinta dan benci yang ku rasa

apa kau mengerti ku sedih sendiri
tanpa ada kamu ku merasa sepi
tlah lama ku menantimu, diam sendiri menunggu
setengah hati mencinta, ku sakit karenamu
woo ooo ku sakit karenamu
sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
membenci dirimu, sesungguhnya aku tak mampu
sulit untuk ku bisa, sangat sulit ku tak bisa
memisahkan segala cinta dan benci
sungguh aku tak bisa membenci dirimu
sesungguhnya aku tak mampu
sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
memisahkan segala cinta dan benci ooo
cinta dan benci ooo yang ku rasa

Sunday, 4 December 2011

Love Is A Cycle

When you love,you get hurt,
when you get hurt,you hate .
when you hate,you try to forget,
when you try to forget,you start missing,
and when you start missing...
you'll eventually fall in love again ... <3

Breaking Dawn ( part 1 )

sumpah ! sweet giler lah citer niy :) wow !nanti dah kahwin nak mcm tu jugak lah . honeymoon at tgh2 laut .
sweet sangat .:) citer niy mmg best lah . nak tgk banyak2 kali jer :) haha .<3

Story About In Future